W okresie świątecznym 29.11.2023 - 05.01.2024 zamówienia będą realizowane do 15 dni roboczych.

Każdy model dostępny w naszej ofercie ma czas realizacji wynoszący do 10 dni roboczych.

Po tym okresie klienci mają materace już u siebie.

DARMOWA DOSTAWA

Wszystkim naszym klientom oferujemy darmową dostawę na terenie całej Polski w godzinach 6-22 przez 7 dni w tygodniu.

Firma kurierska z którą współpracujemy pracuje również w weekendy, przez co może się zdarzyć, że dostawa przypadnie na sobotę lub niedziele. 

PRZEBIEG DOSTAWY

Zazwyczaj do tygodnia po złożeniu zamówienia nasz przewoźnik skontaktuje się z tobą (telefonicznie lub SMS’owo) w sprawie dostawy. Zazwyczaj podaje termin dostawy, która odbywa się następnego dnia lub dwa dni później. Podaje również widełki czasowe:

Przykład: 

“Dostawa odbędzie się w czwartek między 15 a 17.

NIESTANDARDOWE GODZINY 

Jeśli chcesz aby transport odbył się o konkretnej porze dnia, napisz o tym w zamówieniu. Nie jesteśmy w stanie zapewnić konkretnych godzin, ale przewoźnik może wziąć pod uwagę porę dnia, o której dostarczy materac.

Przykład:
(“Proszę o dostawę po godzinie 16” lub “Proszę o dostawę przed godziną 16”)

TRANSPORT NIE OBEJMUJE USŁUGI WNIESIENIA 

Towar jest dostarczany pod podany adres jeśli jest to dom jednorodzinny lub pod klatkę jeśli jest to blok mieszkalny, a kierowca ma możliwość wjazdu.

Istnieje możliwość  pomocy przy wniesieniu – koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie z przewoźnikiem podczas pierwszego kontaktu z jego strony w sprawie dostawy.

FORMY PŁATNOŚCI

Możliwa na dzień dzisiejszy jest jedynie płatność gotówką kierowcy przy odbiorze materaca, jeśli została złożona płatność pobraniowa. 

Inne formy płatności to:

– przedpłata na konto poprzez płatności online,

– przedpłata na konto klasycznym przelewem bankowym,

– płatność ratalna,

OPAKOWANIE, WYMIANY I REKLAMACJE

OPAKOWANIE – Materace są produkowane, magazynowane u kuriera i przewożone na płasko, nie rolowane. Zapakowane są w grubą folię, która jest odporna na wodę, wszelkie tarcia czy przenoszenie paczki. 

Do pakowania przesyłek przywiązujemy dużą uwagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów, przez co każdy z rogów folii jest zabezpieczony grubą warstwą taśmy ochronnej. 

Sprawdź dokładnie czy przesyłka nie jest uszkodzona zaraz po jej otrzymaniu przy kierowcy. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, to nic straconego, prosimy tylko o kontakt z nami, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. 

WYMIANY – Jeśli zakupiłeś zły rozmiar lub materac jest dla Ciebie za twardy/za miękki, to nie martw się na zapas. Jest u nas możliwość wymiany materaca na inny rozmiar/twardość. 

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w tej sprawie, a postarmy się zapewnić szybką wymianę, aby twój wymarzony materac trafił do Ciebie najszybciej jak tylko to możliwe. 

Pamiętaj tylko o odpowiednim zabezpieczeniu materaca, aby nie został uszkodzony podczas transportu.

REKLAMACJE – Niczym nie ryzykujesz, bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze materace.

Jeśli produkt ma jakąś wadę lub usterkę:
– Napisz do nas lub zadzwoń – nie potrzebujesz wypełniać żadnych formularzy!

– Wadliwy produkt niezwłocznie wymieniamy na nasz koszt.

© Emlar 2023 | All rights reserved.

Koszyk

0
image/svg+xml

Koszyk jest pusty.

Kontynuuj zakupy